nurmom_ Keseye göre benim bebeğim de erkek olmalıydı ama kız çok şekilli fasulye gibi uzun bir kese ama cinsiyet kız🩷
izmir3505 nurmom_ kese çok değişkenlik gösteriyor bence ben dw böyle yuvarlak olarak da var oval da var 😀😀
nurmom_ izmir3505 😂ben de keseye göre kesin erkek der doktor demiştim ama bir oğlum var kız istiyordum çok şükür nasip oldu🥰kese bence cinsiyetle bağlantılı bir durum değil
saadet2308 izmir3505 yaa sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 😍bende gittim bugün 10+4 günlük ama bişey demedi😭
izmir3505 saadet2308 ben en son kontrole 10 haftayken gittim o zaman vermiştim testi de dün çıktı orada öğrendim erkek olduğunu