mavikelebek54 manuel olandan Huggy aldık asla memnun kalmadık hiç güzel değil diğerleri bebek kıpırdasa sallanıyor ama Huggy asla sallanmıyor yatar pozisyonu bile oturur vasiyette bebek de asla rahat etmiyor sallanır anakucağı da elele roma aldık 8 ay onda uyudu özellikle gündüz uykularını şimdi 2. Ye hamileyim elele roma hala sapasağlam onu kullanacağım ama manuel bir ana kucağı da alacağım