useyma Ayseymen sancım yok çok şükür ama kasılmalar vae onlar yalancı kasılmalarmış bugün görüştük doktorumla 👶🏻🙄🤗
useyma Ayseymen ben varım ama diğer yerlere de yazdık ya tekrar tekrar oluyor sanırım ondan kimse yazmamış:)) ben diyim çok şükür iyiz bebikte bende karnım kocaman oturmak kalkmak yatmak çok zor 🤰🏻Bekliyoruz kuzumuzu inşallah sağlıkla...
Ayseymen useyma hadi hayırlısı bende yeni gördüm postlari saglikla gelsinler insallah az kaldi heycan dorukta benimmm
Celik Yalanci sancılar var. Bir de bazen yürürken vajinama bişey batıyor gibi 😒. Bu yalancı sancılar açılmaya yardımcı olur inşallah.😣