Selamlar herkese, 6.5 haftalık hamileyim doktoruma diyetisyene gitsem mi diye sordum kesin git dedi zayıf hamile kaldım ama Vejeteryanım bebek düzgün beslenebilsin diye gitmek istiyorum hem de sağlıklı kilo alayım istiyorum. Aranızda bu kadar erken başlayan var mı ve faydasını gören?☺️