DamlaAcar0701 Senemmm999 aynı durumdayım 36+4 şu an ama nerdeyse 1 aydır bende de aşırı akıntı ve koku vardı doktora söyledim muayene edip fitil verdi. En kısa sürede söyle tedaviye baslansin doğumda riskli bir şeymiş
dilanarpa Merhabalar bende 9 haftalık gebeyim ama sürekli akıntım var sebebi nedir ben çok korkuyorum çocuğa zararlı mı bu akıntı akması 😢😢