tugcesakir33 çok haklısınız.. ben bu yemek postları açanlara da aynen böyle kızıyorum. Ya en basit yemek bile olsa gerçekten yapamayan var sabahtan beri yediğimi çıkarıyorum haftalardır böyleyim yemek yapamıyorum . İnsanlar günlerdir inatla yemek postu açıp yaptıklarını sıralıyor. Sağlık durumu el vermeyen var maddi durumu el vermeyen var allah rızası için yazmayın dedim geçenlerde suçlu ben oldum.. vay efendim postun başında yemek içerdiği yazıyormuş girmeseymişim. Yahu bende yazmasınlar diye o posta girip cevap vermek istedim. Tuhaf tuhaf kelimeler kullandı postu açan arkadaş.. neyse diyecek hiiiç bir şey yok böyle insanlara ne yazık ki