mor_menekse1 Senemmm999 ewt benimde son ay geçmiyor snaki günler kaç haftalık oldunuz 35+3 olduk planlı sezaryen olcak 3 hafta kadar var
Sezgin Senemmm999 33+3 üm yemin ederim çatlayacağım. İlk hamileliğim böyle değildi. Bebek sanki ciğerlerime oturuyor nefessiz kalıyorum ve akşamları karnım çok geriliyor. Sizin de öyle mi? İmkanım olsa hemen şu an doğuracağım
Sevgidendi Senemmm999 evet ya kesinlikle , 15 gün kaldı ama her gün 1 yıl gibi geçiyor, her gün ayrı bir rahatsızlıkla uyanıyorum , çoook yorulduğumu hissediyorumm