Minikkkk_0 Evet kızlar yarın 38+2’yim karın çevresi geriliği var miniğimde zayıf bir bebiş o yüzden suniyle doğum başlatıcaklar. Güzel deneyim yorum tavsiye ve bol boll dualarınıza ihtiyacım var
anneadayi38 Minikkkk_0 herşey yolunda gider kolaylıkla sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişi ❤️ Ben henüz 10 haftalığım tavsiye veremiyorum 🤭
Nealakayahu Minikkkk_0 bende 39 +5 im benimde bebeğimin karın çevresi geriliği var doktor pzts gel suni sancı verelim dedi de korkuyorum 2 gün daha beklicem 40 a kadar gelmezse gidicem mecbur Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥹
Cprelf Minikkkk_0 inşallah saglıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi ☺️🙏kaç hafta geriden geliyor ? Benim Bebiş de 38. Haftada 2 hafta karın çevresi geri , bekliyorum bende ne zaman doğarsa artık
anonimesia Minikkkk_0 caniim ben de 39+3te suni ile zayif bir kiz bebis dogurdum cok guzel bir dogumdu Allah sana da kolaylikla dogurmayi nasip etsin insallah, nefes egzersizi yap bol bol, sancina odaklan ve korkma cok guzel olucak her sey
Minikkkk_0 anneadayi38 çok teşekkür ederim. Güzel dileklerin duaların yeter inşallah sende sağlıkla sıhhatle mutlulukla alırsın bebişini kucağına
Minikkkk_0 Nealakayahu amin inşallah sizinkinin kilosu kaç benimkinin 37+6 da kadın doğum doktorunda 2546 gr perinatolojide 2300 gibi çıktı
Minikkkk_0 Nealakayahu oh maşallah gayet iyi kilosu asla takmayın benim ablam 42. Haftada 2500 kg doğurmuştu yani
Minikkkk_0 Cprelf 2.5 hafta geriden geliyor 5 doktor gezdik hepsi tek tek baktılar şükür bebişte birşey yok genetik denildi bakalım
Cprelf Minikkkk_0 bana da aynısı dendi minyon bebek dedi genetik olabiliyor dedi ,bakalım inş saglıcakla doğar minikler 🙏Allah yardımcın olsun 🙏
busrasya2334 Minikkkk_0 sağlıkla gelsin kolay doğumlar diliyorum 💕 doğum sonrası emzirme ve bebeği biberonla alıştırmamaya çok dikkat etmiştim ben sütüm 3 gün sonra gelmişti ben hastaneden itibaren memede o meme emerken şırınga ile beslemiştim sütüm gelene kadar şükür meme reddi yaşamadık ben sezeryan olmuştum vajinalle ilgili tecrübe paylaşamayacağım ama onun dışında sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim