Kardeşiminde öyle dediler yarık damak onun damak baya geriye doğru yok.burnundan şırıngayla besleniyor oyuzden şuan 1.yasini geçti dünya tatlısı bı kız ağzından beslenemiyor Mayıs’ta 1 buçuk yaşıni geçince ameliyat olcak başka bı sıkıntısı yok çok şükür onada amniyosentez filan dediler hiçbirini kabul etmedi