edaece21 İrem Karacaya gidiyorum. Ben çok memnunum. Çok güzel ilgilendi. Arkadaşım da gitti, o da çok memnun kaldı. Çok ilgili ve tatlı bir kadın. Doğumuma çok az kaldı. Onda yapacağım. Ancak normal doğumu genelde ebeler yaptırıyor. Doktor nöbetçi olursa geliyor.