bsra-gnds Haftada ağızdan sabah akşam progestan kullanmaya başladım 34 te sancım olunca fitil olarak devam ettim .Bugün itibariyle 37+0 olduk ve progestanı bıraktım süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi doğum hemen mi oluyor ?
berna_cyhn bsra-gnds ilacı neden kullanıyorsunuz? Bende 27 haftalık hamileyim kullanıyorum fitil olarak
endlesslove1 Üstte kalsın diye yazıyorum canım ben de kullanıyorum ama daha 9 haftalığım bakalım ben ne zaman bırakıcam