Evt hanimlar sorun başlıkta yazıyor zaten devlete gitmeye karar veremiyorum yani sezeryan oldunuz nasıl güzel bir süreç oldu mu sizce özele mi gitmeliyim devlete mi gitmeliyim çok kararsızım 2 sezeryanın 1ozlede oldu 2. devlete yapmak istiyorum maddi durumdan dolayı nasıl geçti süreç iyi miydi kötü müydü lütfen cevap verir misiniz ya rica ediyorum 🥺🤲