ellerimtombik11 Uygulamadaki doğuma kalan tarih 40 hafta olarak mı hesaplanıyor sezeryan ise 2 hafta düşecek miyiz hesaplarken?
dilaradoyan ellerimtombik11 miad doğum 40 hafta üzerinden hesaplanıyor. Sezaryen için doktorunuzun gün verdiği tarih önemli 🌸