gunes_22 ipek4361 ben 13 de öğrenmiştim gösterirse öğrenirsin kesin olmamakla birlikte belki tahmin yapar
buse76 ipek4361 devlete gidersen çok zor ama özelde öğreniyormuşun hemen bende cuma günü ikili teste gitti 13+4 üm daha çok erken dedi tahmin bile etmedi cuma günü özele gideceğim bakalım o zaman 14+4 oluyor net bir şekilde öğrenirim inşallah
ecemk94 ipek4361 özele gidiyorum ama bebek pozisyonu uygun olmadığı için öğrenememiştim 20. Haftada öğrendim
hibo deletedmom43191 merhaba 🌸 bana 13 üncü haftamda yüzde elli altmış olasıkla kız dedi ama kesin konuşmadı haftaya 17 nci haftam olacak gidecem . Sizce bet bir şey söyler mi resim yükleyemedim bebeğime bakmanızı rica edecektim sizden 🙈
zehra_mm ecemk94 çok geç ogrenicen sen ama bide ozeldemi cihazlar iyi yani ona rağmen soylememisss doktorda sıkıntı var demekki😂😂
nurmom_ 12+6 ve 13+4 gittim ikisin de de doktorum kız olarak gördüğünü ama yanılma payları olabildiğini söyledi üç hafta sonra tekrar gittim 16. Haftada kesin kız dedi bebeğin pozisyonu iyiyse doktor da tecrübeliyse genellikle yanılmıyorlar
meryossss ipek4361 özel takipliyim geçen hafta gittik 12+4du tahmin bile etmedi çok uğraştı bebis çok hareketliydi 16da konusalim dedi 😂 ilk gebeligimde 12. Haftada kız gibi demişti pozisyon yakalayip 16da net kız dedi ama bunda pozisyon yakalayamadi birazda bebeğe bagli
hibo deletedmom43191 malesef sadece ultrason görüntüsü var ben şimdi yeni bir cinsiyet tahmini sorusuyla eklesem bakabilir misin