buse76 benimde ilk gebeliğim hiç bilmiyorum bir an önce doğsun istiyorum bir yandan biraz daha kalsın istiyorum 😅 ama şunu söyleyebilirim hep derlerdi 2. Trimester balayı dönemi diye bu muymuş balayı dönemi diyordum taki 3. Trimesteri görene kadar😂 elbet ağrılar sızılar oluyor ama son zamanlarda daha da artıyor şikayetler en güzel günlerinize giriş yapıyorsunuz umarım sonuna kadar güzel geçirirsiniz gerçekten annelik çok kutsal boşuna cennet annelerin ayakları altında demiyorlar şimdiden başlıyor dertler 🫠🌸