queenofrose Lavinyam06 ya benm önceki evim çok karanlıktı. Evi değiştirirken direkt güney olsun dedim. Ama böyle birşey yok. Güneş ağzımıza giriyor resmen. Kışın güneş zaten yok. Hava kapalı. Yazında Güneş’ten durulmuyor çok sıcak. Değiştirirsek güney tercih etmem.
Deletedmom_787 Lavinyam06 hayırlı olsun canım ağız tadıyla sorunsuz oturmak nasip olsun inşallah hiçbir sıkıntı çıkmaz 🙏🏻
Lavinyam06 arilanki_ inşallah soğuk olmaz canım ya hayırlısı olsun inşallah rabbim herkese nasip etsin ağız tadıyla oturmayı 🥰❤️
defnosunannesi_ Lavinyam06 benimkide kuzey batı sadece akşam üstü güneş alıyor ama benim için yeterli oluyor yazın da aşırı serin oluyor rahat ediyorsun ,biz Muğla’da olduğumuz için aşırı sert kız olmuyor ama dolgazda yok klima ile ısıtıyoruz
Lavinyam06 defnosunannesi_ evet iklimde etkiliyor işte biz Ankara da olunca kışları malesef soğuk oluyor inşallah sıkıntı olmaz hayırlısı olsun 🥰