burcuo tugceatlass Ben panorama test yaptırdım Natera firmasına. Plus paketi için 22 küsür ödedim, doktor indirim almıştı. İndirimsiz 590 dolar sanırım. Amerika’ya gidiyor test. Sonucu henüz gelmedi, geçen pazartesi kan verdim.
Mislips tugceatlass avrupa yakası mı bilmiyorum ama ben mersinden kan verdim istanbul ataşehir genetiğe yolladık 10 iş günü içerisinde sonuçlar çıktı 14bin tl tuttu
donovan26 Panaromaya yaptırmıştım ben de 25 bin dolar kuru ile o zaman öyleydi. 5 günde geldi sonuç memnun kaldık
burcuo donovan26 Merhaba, siz de mi Natera’ya verdiniz acaba testi? Bir de full paketi aldınız sanırım değil mi? Sonuçlar maille mi ulaşıyor? Benimki yılbaşı ve Christmas sebepli biraz gecikmeye girebilir.
donovan26 burcuo full paket aldım panaromadan, 5 gün sürdü gelmesi dhl kargo ile amerikaya teksasa gitti kan testimiz. Whatsapptan temsilciniz sonuçlarınız temiz diye mesaj atıyor cinsiyeti doktordan öğreniyorsunuz. 🙏🏻
tugceatlass donovan26 burcuo Peki genel olarak fiyatlar bu şekilde mi medipolde 15 diye bir arkadaşım fiyat almıştı
burcuo donovan26 Çok teşekkür ederim. Aynı yere gitmiş, o zaman belki bugün yarın bizim de sonuçlar ulaşır. 🙏🏻
burcuo tugceatlass Panorama test fiyatı biraz yüksek genel olarak, dolar cinsinden veya tl ödemek mümkün oluyor. Türkiye’de yapılan diğer fetal dna testleri sizin dediğiniz civarda ama panorama için kan Amerika’ya gidiyor. Sanırım fiyat farkı ondan.
donovan26 tugceatlass yani pakete göre değişiyor ama genel olarak bu şekilde dolar ile ödeme yapıldığı için. Doğrudur bazı doktorların da indirim aldığını duymuştum biz dümdüz 590 dolar ödedik. Biraz pahalı ama full tarama testi olduğu için değiyor 🙏🏻
burcuo soleill Bana da güya indirim yaptık normalde 590 dolar demişlerdi 😄 neyse sağlık olsun, sonuç güzel gelsin de.
Neka Ben takipli olduğum hastaneye yaptırdım Medipol Bahçelievler hastanesi 10 gün içinde sonuçlar geldi 15.000 TLydi fiyatı ağustos ayında yaptırmıştım şuanki fiyatını bilmiyorum