Senasome iremq14 doğum yapmayı planladığınız hastaneden doğuma hazırlık eğitimi almanız faydalı olur. Eğitim süresince size doğum yapacağınız yeri ve imkanları da anlatırlar. Anne bebek dostu bir hastane ise ne mutlu
kyn52 iremq14 bende yasin hocaya gidiyorum yok henüz gelmeye niyeti yok vallahi 39+4 oldum siz kaç haftalıksınız
serenozturk iremq14 ben oraya gidiyorum kontrole ve doğumu Allah nasip ederse orada olacağım aşırı memnunum anne dostu bir hastane 13 martta doğum benim doktorum da olcay hanım 20 yıla aşkın bu mesleği yapıyor çok ilgili mütevazi bir doktor