mervestyledd Kızlar selam zıbınların genelde bir iki yıkamada hemen çektiğini duydum. Hangi markalar daha güvenilir sağlam. Bide kaç aylıktan kaçar adet almalıyız uzun/kısa kol kaçar tane vs. bilgisi deneyimi olanlar paylaşabilir mi? Doğum Nisan sonu inşallah.
Zeyno321 mervestyledd genel olarak cekiyor bence ikinci bebeğime yenidogan zibin aldim hello baby marka evde 3 aylik zıbın vardi ilk kızımdan yenidogan zibin ondan uzun 😃
Zeyno321 mervestyledd aradan yıllar gecince hatırlamıyorum ama genelde 40da yıkarım öylede cekiyo kullancikca
Havin49_ mervestyledd ben e bebekten alıyorum oğlum 18 aylık hala 12 aylık giyor kilosu da iyi çekmedi hiç ikizlerime yine e bebekten aldım
mervestyledd Havin49_ bilgi için teşekkürler e bebek satıcısı bana elde yıkayın soğukta bile çekiyor demişti şaşırdım
Havin49_ mervestyledd valla ben tam 18 aydır kullanıyorum hiç çekme yapmadı dediğim gibi oğlum boylu ve kilolu olmasına rağmen 12 aylık giydiriyorum