Merhaba Canım Anneler,
08.08.2025′te doğum yaptım ve bir türlü fırsat bulup doğum parasını almaya gidemedim duyduğum kadarıyla ilk doğumda devlet 5bin tl veriyormuş. Bu doğru mu? Eğer doğruysa daha önce doğum parasını nasıl aldınız? Süreç nasıl? Herhangi bir yere başvuru yapmam gerekiyor mu? Yarın dışarıda işlerim var. Çıkmışken bunu da halletmek istiyorum. A bir de merak ediyorum ben doğum yapalı 5 ay olduğu için hakkım duruyor mudur?