Sevimgencer kötü yorum falan yapmadım ayrıca senden çok cevap yazan birindeydi verdiğim cevap sayfayı beğenmemekte de alakasının zaten en başta da dedim hamilelik hassas bir dönem ama buntarz düşüncelerle eziyete dönüştürüyorsunuz. 1 çocuğum var ve 2. Ye hamileyşm. Amacım insanların sorunlarına başımdan geçenlerle yardımcı olmak ve başıma gelip de bilmediğim şeyler hakkında fikir almak. Yok bakma Yok okuma kötü yorum yapma falan gribine girmenize hiç gerek Yok. O seviye de bir insan değilim zaten.