K-1997 6 haftalık ikiz gebeyim günüm günümü tutmuyor kendimi hasta gibi hissediyorum hiç halim yok sürekli böyle ateşlenecek gibi grip olcak gibi hissediyorum benim gibi yaşayan varmı ?
Busraaaakkk K-1997 Canım 12.haftaya kadar o halsizlik hasta hali geçmiyor. Tabi vitamin değerlerin ne durumda ona da bi baktırmanda fayda var
meloguv K-1997 ben de 6+6 sürekli halsizim ve asiri mide bulantım var. 5 dk ayaktaysam 15 dk yatıyorum. insanlar nasıl vızır vızır geziyor ben de anlamadım 🫠
Kelebekkkk34 K-1997 ay seni hatırladım canım ikizlere mi gebe kaldın maşallah sağlıkla ilerlesin inşallah kucağına almakta nasip olsun💖 femarayla mı ikiz gebelik oluştu canım
K-1997 twobabymomm kendi kendime diyorum gebe insanlar vızır vızır geziyor ben evde sündüm valla ayaklarım hep üşüyor sende de oluyor mu canım ?
twobabymomm K-1997 evet canım ben de dedim hep böyle devam eder mi diye ama çok şükür geçti üşüme bende de hâlâ devam ediyor
K-1997 Busraaaakkk evet baktırırırım ama demekki normal gebelikte sabah kadar bacaklarım ağrıyor bide sanırım magnezyum eksikliğim var
K-1997 derenelif eyvah eyvah 🤦♀️ inanılmaz bacak ağrım da var sanki kemiklermi biri ısırıyor gibi sanırım magnezyum eksikliği
K-1997 meloguv bende bende şaşırıyorum dedim artık en sonunda bende tuhaflık var ben çok minnoşum galiba dedim ki hiç öyle değilimdir canım çok katıdır 🤣
meloguv K-1997 valla ben de öyle kendimi ilk defa bu kadar narin ve hassas hissediyorum 🤣🤣 ama onlara feda olsun valla. sağlıkla ve güzellikle kucagimiza alalım bana yeter insallahh
derenelif Leynan588 bırakınca daha çok kusarım die bırakamıyorum korkuyorum daha kötü oluyorum die kaçıncı haftandasın
Aaayseeert K-1997 bende yarın 6. Haftama gireceğim ama dediğin gibi sürekli hastalıklı gibiyim bi arkadaşım var ilk öğrendiğinden beri atom karınca gibi maşallah ben çöktüm ya
K-1997 Aaayseeert yanlız olmamama sevindim 🥰 bende şaşırıyor öyle insanlara ama demekki normal yaşadıklarım