Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim 2 buçuk yıl önce tek dişime implant yapıldı fakat yapıldığından beri 3 kere gevşedi her seferinde vidayı sıktılar doğumdan sonra gel detaylı bakalım dediler fakat yine idare etmedi ve gevşedi böyle problem yaşayan var mı implantla ilgili artık vida tutmuyor tam sıkılamıyor komple sökülecek mi bilgisi olan var mı