Ftmn123- Kızlar awoks az idrarla yapılan erken gebelik testi yaptım da ilki negatifdi az idrarla,2.de az idraarla yaptımda buda pozitif ilk 5 dakika da yarın test alıp yapayım mıki bir daha?
Busranur_mnts Ftmn123- az idrarla yapılan nasıl canım erken gebelik testi mor kapaklı olanı kullandım ben idrarın içine batırıp 5 10 saniye bekleyip çıkartıyordum
1ogrencianne Ftmn123- awox genelde doğru çıkıyor diyorlar. İstersen kan testi ver kaç gün gecikme olmuştu
Ftmn123- 1ogrencianne Ya canım ilki negatifdi ama 2. side pozitif çıktı ilk 5 dakika da az olan idrarı teste döktümde!
Busranur_mnts Ftmn123- ben de awox yaptım zaten işte mor kapaklı sen az idrarla dediğin için başka bişey sandım biraz çizgi belli olmuş kan ver kesinleşsin
1ogrencianne Ftmn123- testi tekrarla bence. Aynı marka iki test aynı idrarla farklı sonuç veriyorsa testte yanılma olabilir. Bir daha dene 😊 belirtilerin de varsa hamilesindir. Ben de birkac test ile tekrarladım hep silik cıktı ama hamile olduğumu hissetmiştim 😊
1ogrencianne Ftmn123- evet görünüyor sağ tarafta. Bence testi yarın ilk idrarınla tekrarla evde test varsa ya da garanti olsun kan ver, hemen çıkıyor zaten.
Ftmn123- 1ogrencianne Busranur_mnts ama günüme daha var yani yarın verirsem 1 gün kalacak adetim geçsin vereceğim yarında test yapacağım inşallah 🤲
1ogrencianne Ftmn123- canım ben de adetime 1 gün kala test vermiştim. Kan testinde döllenme olur olmaz çıkıyor zaten. Hormon yükselişinden anlaşılır. İnşallah gönlüne göre verir rabbim. Yarın da test yaparsan yükle bakalım 😊
Ftmn123- 1ogrencianne zynp92 Busranur_mnts Kızlar yarın kan vereceğim ama 1 günüm kalıyor bir şey derlermi sıkıntı olurmuki birde sonuç enabızamı düşüyor?
Busranur_mnts Ftmn123- bişey olmaz canım erken öğrenen çok kişi vsr önemli olan beta değerinin 5 üstü çıkması ve 2 gün sonra tekrar kan verip artışı görmek acillerde hemen çıkıyor e nabıza düşer ama çoğu acil gebelik testi diyince almıyor hastayım vs diyip kayıt açın doktora da 1 hafta geciktim şüphem var derseniz beta hcg bakarlar sağlıkocağında verirseniz ertesi güne sonuç çıkıyor
1ogrencianne Ftmn123- hiç sıkıntı olmaz canım test yaptım pozitif cıktı de. Beta hcg değerine bakacaksın e-nabıza düşüyor zaten. Benimki 336 idi. Başka da kan testi vermemiştim. 7. Haftada da kadın doğuma gittim direkt. Sen de bir git sonucun çıkar zaten öğlene
zynp92 Ftmn123- sorun olmaz bizim sağlık ocağında çok geç çıkıyor iki günü buluyor çıkması sizde nasıl olur bilmem evet e nabiza düşer yada doktor söylüyor zaten şu gün gel terkar diye sonuc almanız için