powerpuffgirlss Su ve hareket yasak demişti hemşire bana. Erken gidin mümkün olduğunca. İlk kanı verip maksimum 15 dk da yudum yudum içeceği içtim. İçeceğin tadı asidi kaçmış gazoz gibi. Biraz şerbetli tatlı yedikten sonraki his oluyor. 20. dk da bi mide bulantısı oldu. Telefona bakmadım midem bulanınca. O zaman geçti bulantı. Sakin bi yere geçip oturdum. Kan şekeriniz zaten yükseldiği için aç kalma hissi olmuyor. 1. saatte ve 2. saatte kan veriyorsunuz. Sonra peynirli tost yiyip ayran içmiştim. Bir de gün içinde bol su içtim. Çok zorlamadı, hatta hiç zorlamadı. Stres yapmayın. İnşallah iyi geçer.