Kızlar bebeğin hareketlerini az hissediyordum acile gittim doktor dediki nstde ya da ultrasonda kötü bir durum yok ama senin beyanın üzerine 24 saat yatış yapıp kontrol altında tutulman gerekiyor sizce yatışımın yapılması gerekiyor mu yani ne yapmam gerekiyor yatıyım mı yani doktor acil çok kötü bir durum demedi ama bilmiyorum çok kötüyüm