jujus55 ben ilk gebelikte uğur turhana gittim çok ama çok memnun kaldım.
Şimdiki gebeliğimde yine gideceğim ama fakülte de Hüseyin hoca var detaylı bakan oda ck güzrl
Bilgi veriyor 30 35 dk bakıyor parmaklarını görmedi diyelim ki bebek yumruk yapmış bebiş açıp görene kdr bakıyor uğraşıyor. Ben riskli gebelik yaşadığım için Hüseyin hocaya da gidiyorum perinatoloji de muayene ediyor detaylı zamanım olmadığı halde en son muayenem 35 dk sürdü mesela . Detaylı için söylemeniz gerekiyor galiba giriş yaparken ücreti başka oluyor ama bilmiyorm onu normal muayenesi 1100