Gizliyim Kizlar idralimi yapıyorum peçete ile siliyorum kalkicagim zaman 1 damla su geliyo sizce neden yaşayan varmı bu durumu
Gzde_defne Gizliyim kokusuna bak canm büyük ihtimal o da idrardır bazen normal oldugu gibi bazen de idrar yolu enfeksiyonu olabiliyor.başka şüphen varsa bi idrar tahlili yaptır
badeninkardesi Gizliyim ayy aylardır yaşadığım sorun bir türlü geçmedi. Hamileliğimin başından beri yaşıyorum
Gizliyim Gzde_defne zaten idral yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandm ama gectimi bilmiyorum bu ay gittiğimde bakilck
aysct Bebek mesaneye baskı yaptığı için idrar tam boşalmıyor o yüzden oluyor benim çamaşırım ıslanıyor kalktıktan sonra ama enfeksiyonum yok
aysct Gizliyim Yok korkmayın neredeyse 20. Haftamdan beri yaşıyorum bebeğimin suyu falan normal. Eğer kokusuzsa ve sürekli geliyorsa riskli.