Deleted33000 Salı günü bebek görmeye misafirlerim gelecek kızlar menüm şöyle Nohut salatası Gelin pastası Bide börek saracagim Sizce yanına ev yapımı çiğköfte mi yapsam yoksa böreği çıkarıp poğaça mi yapsam fikir verin lutfen
eed21 Deleted33000 ev yapımı çiğköfte bayılırımmm 😍 kısır ya da mercimekli köfte de olur üçüne de okeyim 😂
Deleted33000 deletedmom43191 hadi ya benim yaptığıma görümcem bile bayılmıştı iki tabak yemişti ona güveniyorum kiz
Mama_ustasi Deleted33000 bence hepsi bir birinden güzel de kendinizi çok da yormayın. Yorulmayacağınız keyifle yapacağınız bir şey seçin bence börek daha mantıklı gibi geldi bana. Çiğköfte harcını makinaya yerleştir onu bekle yok yok benlik değil 😂 afiyet olsun şimdiden