Papatyam_8 merhaba bende 30 aralıkta doğum yaptım dikişlerim çok sizin gibi çok sıkıntı çekiyorum oturmak kalkmak tuvalete gitmek çok zor yatarken bile çok acıyor. Dün artık acım çok olunca ve dikiş yerine bastırınca hafif sarı su geldi bende korktum ve acile gittim kadın doğum polikliniğinde ebe baktı vajinal muayene yaptı yine iç dikişlerime felan da baktı bi sıkıntı yok dedi ama yine çok acıyor sanki açılma var gibi bi yerde baktığımda inşallah yoktur ama yarın bi doktora gitmeye çalışacağım. Doktorum bana parol, enfeksiyon için antibiyotik felan yazmıştı onları kullanıyorum, ayrıca dün akşamki icapcı kadın doğum doktoru anestol pomad kullansın demiş ebeye uyuşturucu krem onu da nadir kullanmaya çalışıyorum, sizi çok iyi anlıyorum bi tutmazsa tekrar kazıyıp dikiş atıyorlarmış çok korkutucu bir şey ve zaten bütün hayat kalitemizi etkiliyor bebeği emzirmek için oturamıyorsun bile. Ben batikonlu su ile taharet yapıyorum ve gazlı bezle günde iki üç kez batikon sürüp bastırarak pansuman yapıyorum üstüne kurutma makinesi ile kurutuyorum bi kaç dk ılık kısmıyla yapabilecek başka bir şey yok maalesef:(