ddnsm ben de 3 kere tedavi gördüm ikisi Mustafa taşta gördüğüm tedavilerde pozitifi gördüm ikisindede ben zor bir hastayım derin endometriozisim var o yüzden bir sürü farkmı şey uygulamalar yaptılar Acibadem de yaşadığım şehirdeki yine özel bir tüp bebek hastanesindeki doktor hiç birine gerek görmedi ama negatif oldu, yine konya şehir hastanesi tüp Bebek merkezike de gittim oradaki doktor benim için imkanların burada yetersiz olacağınıı açıkca söyledi sağolsun orada tekrar vakit kaybetmedim, ben açıkçası çok mennun kaldım acıbademdem , benim için doktoru görüp görmemek önemli değil ki işlemlerimi hep Mustafa taş yaptı benim zaten aklıma takılan oldu mu hemen hemşireye ulaşıp sorabiliyordum hemen dönüş yapıyorlardı il dışından gelip gittim doktorumun tavsiyesi ile zaten onda tedavi gördüm ben şu an bende 34+2 deyim ikiz kız bebek bekliyorum çok şükür