Kızlar tüp bebek sürecindeyim. Muhtemelen bu hafta opu olacak. Yumurtalarım artık bayağı büyüdü bence çok baskı hissediyorum sanki regl olacak gibi. Dün ve bugün lavaboya gittiğimde kahverengi az miktarda lekelenmem oldu. Böyle bir şey yaşayan var mı?