Kuzeyinannesiiii doğum yapan arkadaşlarım görümcelerim ve internet listelerine baktım bi liste yaptım aldıklarımı ya da alacaklarımı markalarıyla yazayım bakan kendine göre uyarlayan olur illaki 😄 2-3 takım kıyafet ( bir 10 lu takım aldım iki tane de normal takım aldık indirimle gördüğümüz mağazalardan)
Bebeğe battaniye küpene (battaniye çok ince de değil kalında küpenelerde zaten pamuklu ama çok kalın olmuyo)
Pişik kremi (ben muhtemelen bepanthol alıcam )
Bebek bezi (slepy aldım bakalım inşallah sever zararı olmaz 😬)
2-3 ağız bezi
Islak mendil (yine slepy aldım yeni doğan)
Puset (henüz araba almadık dolayısıyla pusetimde yok)
Lohusa pijaması ( aklımda bir günlük pijama bir de sabahlıklı pijama var daha almadım kilom artar diye)
Tülbent (tesettürlüyüm)
Çorap
Terlik
2-3 çift çamaşır
Emzirme sütyeni atleti (kimi atletçi kimi sütyenci karar vermedim henüz)
Hurma - zemzem
Biberon emzik ( ikisini de avent aldım biberon büyük değil çok 120 ml di sanırım emzikte yeni doğan bi emzik aldım)
Göğüs kalkanı (aventin plastiklerinden alabilirim henüz karar vermedm belki de Allah yüzüme bakar bebek direk tutar memeyi)
işte bu kadar eğer yorumlarda eklemem ya da çıkartmam gereken bişey görürsem ben de değişiklik yaparım mutlaka ilk kez doğum yapıcam nasipse o yüzden duruma göre hareket ederm