Bozonana Meraba hanımlar. Bugün kalp sesimizi duymaya gittik. Çok şükür duydukda. Ağlamaktan bi hatap oldum kozlar çok güzel bi duyguymuş inanamıyo insan resmen 🙈🙈 şuan tam 6 haftalığız. Allahım hepimizi esirgesin. Allahım olmayanlarada isteyenlerede tez vakitte şifalarını versin. ❤️🤰🏻🤰🏻🙏🏻🙏🏻😘
sevgitekes Bozonana oy ne güzel perşembe duymaya bende gidicem inş senin gibi duyarım hayırlısıyla ilki boş gebelik ti çok korkuyorum 7+2 ye kadar bekledim inş duyarım
Bozonana sevgitekes inşaallaahh canım yaa. Benim heycandan sakinleşmemi bekledik net duymak için 🥰🙈🙈🙈 sakin ol ❤️🙏🏻Allahın izniyle duyarsınız
sevgitekes Bozonana Bozonana bende cook heycanliyim ultrasyona girince gözümü kapatıyorum inş dayanirim