Aykerny yaptırmanı tavsiye ederim , çünkü bence gebeliğin en zor yanı her aksilikte hem doktorun hem gebenin duyduğu endişe, bir kere bunu yaptırıp diğer ikli üçlüleri yaptırmıyosun, doktorunun da kafası çok rahat oluyor . Benim hamililik sürecinde verdiğim en doğru karar yaptırmaktı, bence feda edebilecek kadar bir şeyler varsa ver ve yaptır :) bu arada ben de izmirde panaroma nipt yaptırmıştım , alsancakta kan vermiştim amerikaya gönderiyorlar kanı.