Elfida1111 yenianne_adayl benim 7.ayıma kadar hiç bulantım olmadı. 7.aydan sonra prilam olmasa ben yoktum😂. Kızım olacak , tatlıdan soğudum ekşi ne varsa yemiştim. Hurafeler tamamen. Anne ve çocuğa göre şekillenen şeyler bunlar :)) 37.haftadan selamlar.