Kızlar selam biz 25haftalık olduk çok şükür Rabbime sizin kaç haftalık ve nasıl gidiyor ? Bizim ilk bebek olduğu için alışverişe erken başladım dedim son aylar da gezmek yormasın beni ben tüm herşeyini aldım ama ufak eksikleri var .Burun aspiratör’ü aldınız mı tecrubeli anneler size ihtiyacımız var hepimize fikir olsun manüel mi otomatik mi iyi çok kararsız kaldım .Başka ne önerirsiniz bunu alın çok rahat edersiniz dediğiniz ne varsa tüm önerilere açığım .🌸