Snmsu bende 31 haftalığım geçen hafta bi anda kaşıntı başladı kontorlde doktora söyledim kan testi yaptı. Test temiz çıktı ama önemli olan kaşıntının şiddeti ve geçmemesi. Kaşıntın devam ederse vakit kaybetmeden açlık safra asidi testi yaptır sonuç değer 12 den yüksek çıkarsa kadın doğum acile gel yada randevunu öne çek hemen gel dedi. Şuan 2 gün oldu test yapalı ama kaşıntım yok denecek kadar az. Ama eğer böyle bir şüpheniz varsa bence hiç vakit kaybetmeden yarın doktora gidin. Çünkü doktor bile inşallah kolestaz değil biz evham yapıyoruzdur dedi o kadar riskli. Benim bide erken olmasıda sıkıntıydı sizin şükür 38 e ulaşmış haftanız eğer kolestazı ise hemen doğuma alırlar muhtemelen.