miniginannesi__ Herkese selamlar güzel anneler… Saçlarımı boyatmak istiyorum 15+0. Gündeyiz , tavsiyeniz var mı boyatan var mı bu zamanlarda veya doğurana kadar beklemeli miyim?
baby0707 miniginannesi__ bende burda bekliyim 29oldum kafamda siyah sac kalmadi nerdeyse dogumdan once boyatmak istiyorum 32de diger randevum sorucam doktorumada
sevacano miniginannesi__ doktorlar izin veriyorlar komple açma boya mı yapıcaksınız ? Ombre tarzı mı yoksa koyu boya mı ?çok dibe gelinmesini istemiyorlar doktorlar açma boyama da ama normal boya yapa bilirsiniz araşdırın hiç bir zararı yok zaten ombrelerin hiç yok
Miillena miniginannesi__ kimi doktor izin vermiyor kimi yapabilirsin diyor. Ben bir iki kere belki diyordum ama kanama kist şu bu sorunları çıkınca boya düşünecek halim kalmamıştı sonra da boyatmadım öyle kaldı saçımın yarısı başka renk 😂 açıcı kullanmadan havadar bir yerde boyatın isterseniz ama sizin için çok önemli değilse bekleyin hem siz kimyasal almamış olursunuz saçınız dinlenir hem bebek sağlığı yönünden içiniz rahat olur 🌸
busraaker miniginannesi__ bana da doktorum izin vermedi ben de boyatmadim sonra bişey olsa vicdan azabı çekerim Allah korusun sarılar turunculasti diplerim indi aşağı bekliyoruz bakalım 😂😂
hllvrl Ben de çok istiyordum ama yapmadım ve bir şekilde şu an 30. haftaya kadar geldim sen de sabret
miniginannesi__ zeyyynep hllvrl baby0707 Güzel hanımlar o zaman bende bekleyeyim diplerim beyaz benimde aslında tek renk boyatmıştım saçlarım toparlasın diye sadece dip veya tek renk yapıyordum koyu renk özellikle, hep birlikte bekleyelim o halde doğumdan sonra süsleniriz istediğimiz renk oluruz , hepinize teşekkür ediyorum sevgiler 😍
hllvrl Ama doktorum 18de ve 36da iki defa boyatabilirsin çok istersen ama gerek yok demişti o yüzden boyatmadım
zeyyynep ben 36. haftadayım doktorum önermiyorum az kalmış doğuma zaten bekle dedi o yüzden bekliyorum🙏🏻
miniginannesi__ sevacano diplerim beyaz benim tepe kısmım da doğrusu uzadı , beyazlarım kapatmak için düşünüyordum
sevacano miniginannesi__ yani kullanılan ürün oksidan 20v 30dk bekletiliyor kuaförünüze 10v ile 15dk bekletmenisini rica edin yapar zaten daha az amonyak olur içeriğin de ama yine de sizin tercihiniz doktorunuzla konuşun isterseniz benim doktorum izin veriyor 🤗
miniginannesi__ akn12 üzerine bir kere de kuaförde boyattım ama dediğim gibi öncesinde doktora sordum boyatma demeseydi boyatmayacaktım
akn12 miniginannesi__ benim dipden uzayan çok fazla beyazım var hamileliğim boyunca hiç boyamadım bende bugün sordum pazartesi doğumum var diplere değdirmeden boyayabilirsin dedi ama korkuyorum nedense