Kızlar hatırlar mısınız bilmiyorum ben hamile kalmadan 3 ay önce antideprasana başlamıştım eylül ayında yaşadığım panik ataktan dolayı ve hamile olduğumu öğrendiğimde 5 gün ilacımı yarım içip 6. Gün bıraktım 2 gün üst üste böyle iç huzursuzluğum oldu sonra çok şükür artık olmadı ve ilacı bırakalı 20 gün oldu bu günler içerisinde kötü haber aldığımda oldu eşimle tartışmam da oldu panik atak yaşayacağım çok durum oldu lekelenmem geldi doktor çok korkuttu ama çok şükür sakinim panik atak falan geçirmedim ilaçsız da çok iyiyim Maşallah🧿 acaba ben de yeni evlilik sendromumu olmuştu panik atak değilmiydi çünkü panik atak yine arada oluyor diye biliyorum benim çarpıntım oluyor doktor resmen rahmin değişik iç kanama geçirebilirsin hayati tehliken var dedi hepsine sakin tepkiler veriyorum öyle titreme korku olmuyor bu arada 2 gündür çarpıntım var kalbim çok hızlı atıyor beynim direkt kontrol ediyor hamilelikte kan çok ponpalandığı için bu şekilde hızlı atıyor diyorum ben beynimde mi bitirdim acaba bu hastalığı aşırı derecede mutluyum ya Allahım sen psikolojik rahatsızlık çeken kullarına şifa ver Rabbim🙏🏻🥹