betttt31 mol gebelik yani üzüm gebelik denilen bir gebelik çeşidi var. Bunun türleri de var. Bir kısmında kalp atışı duyuluyor ama sağlıklı ilerleyemiyor gebelik. Belirtilerinin en büyüğü de haftasına göre yüksek beta hcg değeri. Doktorunuz haftanıza göre betanız normal diyorsa sıkıntı yok. Bir de iki güne bir verdiğiniz kanda anormal bir yükseliş yoksa yine rahat olabilirsiniz.