yenianne_adayl İlk gebeliğim 40 günlük gebeyim daha doktora gitmedim folik asit kullanmıyorum sizce birşey olurmu
dgngr yenianne_adayl hamilelikten 3 ay önce ve 12 haftalık hamileliğe kadar tüm kadınlar kullanmalı. Yani sizde gerek yok diye bir şey yok. Öneri
pinquee_ yenianne_adayl folik asit bebeğin gelişimi için çok önemli, sizin bünyenizdeki stok bitince bebek de yeteri kadar folik asit alamamış olucak, sağlıklı bir bebek dünyaya getirmek istiyosanız bi an önce doktora gidin
Yazmelegi_ yenianne_adayl yani orda bi eczaneye danışın her doktor farklı öneriyor folik asit. Ben folidoce kullanmıştım. 12 ye kadar kullanılmasi lazım
Yazmelegi_ yenianne_adayl her doktor sadece farklı marka öneriyor. Çoğu aynı diye biliyorum mesela bense ilkinde diofol kullandım ikincide doktorum folidoce vermisti. Siz eczaneye söylerseniz uygun olanı verecektir 🌸