[silindi] Julius meinl Vienna olanları önerebilirim, sarı veya kırmızı paket ikisi de güzel fakat ben sarıyı bir tık daha beğendim. İçimi hafif. Amazon’da satışta oluyor. Kahve dünyası, Starbucks, tchibo bana yanık ve ağır geliyor. Ekşi tatları mı yoksa ekşi olmayan tatları mı seviyorsunuz kahvede? Ona göre de çekirdek özelliklerine bakabilirsiniz. Ben şahsen ekşi olmayan kahveleri seviyorum, gövdeli olarak geçiyormuş onlar. Ekşiler de ağızda sulanma hissi bıraktığı için asiditesi yüksek demekmiş. Kaliteli kahveler genellikle Cofee Project, Spada, Coach Coffee, Kronotrop gibi markalarda var.