Cansutkbs Mrhb kızlar, sizlere sorum olacak. 19 şubatta sezaryan ile doğum yaptım. Çok fazla çatlağım vardı doğumdan sonra kaşınır oldu ama öyle böyle kaşnmıyor yırtasım geliyor 😟 ben bu kaşıntıyı nasıl geçirecemm bilgisi olan var mı 😑
useyma Bepantol kasıntı giderici krem sayesinde uyyabiliyorum...36 haftalık hamileyim doktorum önerdi canım🤰🏻👌🏼
useyma Cansutkbs kaşındıkça sürüyorum günde 2 yetiyor bölgesel biraz sulandırıyorum o şekilde yayıyorum..2 tane 20 grm bitirdim şimdi 50 lik aldım.. 1 bucuk ay oldu.
useyma Cansutkbs birde fito krem var onuda cildiyeci hem gebelikte hemde doğum sonrası kullanabilirsin dedi bana..bepantolü karşılamıyor ama fito kremi doktora gidip yazdırabilirsin karşılanıyor bilgin olsun...