gizemseker Kızlar gebelikte gaz sancısı yaşadınız mı hiç ? Belirtileri nasıl oldu sizde? Ben hamilelikten önce de hiç yaşamıştım bu nedenle tam anlayamadım gaz sancısı mı başka bir şey mi
gizemseker Es07 uykumdan uyandım sancıdan cenin pozisyonunda kaldım ayaklarımı uzatamadım falan. Baya korktum. Doğuruyorum sandım hatta ilk gebeliğim ve 25. Haftadayım henüz o yüzden ekstra telaşlıyım sanırım. Ağrı azaldı ama nasıl desem spor yaparsınız da ertesi gün karın kaslarınız ağrır ya o sekılde bir ağrı kaldı karnımda normal mi
AnneDeniz gizemseker merhaba ben de 20. Haftadayım düz uyuya kalmışım sağ tarafta bir ağrı ile uyandım gaz çıkartması ile ağrı azaldı üç gündür böyleyim düz yatınca sağ tarafta ağrı ile utanıyorum ve gün içinde ağrı yavaşlıyor sizin de dediğiniz gibi spor yapmışım gibi bir et kesiğimsi ağrı oluyor sizde devam ediyor mu bilgi verebilir misiniz
gizemseker Es07 bildirdim gece. Kanama, su gelmesi yoksa ağrı da kasıklarında değilse gaz sancısıdır dedi. Sabah aradı tekrar dedim hafif ağrı kaldı. Gaz sancısı sonrası normal dedi ama ben yine de yaşayan var mı diye foruma da sormak istedim
gizemseker AnneDeniz bende 1 kere oldu. Sonrasında hiç yaşamadım çok şükür. Ertesi gün spor yapmışım gibi kas ağrıları oldu karnımda. Bir sonraki gün tamamen geçti. Aynı şey mi bilemiyorum ki Doktorunuz ne dedi size ?