bsbsbsbs bende de pcos var. İlk gebeliğimde ovülasyon testi yaptım ve asla iki çizgi eşit koyu olmadı yumurtlamıyorum heralde diye düşündüm( reglim hep düzenlidir bu arada döngüm 25-26. Gün) o ay hamile kaldım çok ilginç. Ya ovülasyon testlerinde sıkıntı vardı adetten sonra bir sonraki adete kadar hergün ovülasyon testi yaptım hiç pik olmadı ve ben o ay hamile kaldım. 5 yaşında kızım var. Şimdi ikinciyi düşünüyoruz