rumeysa_ttkrky16 Nabersiniz hanımlar birseyler almaya başlandi mi ben daha henüz birsey alamadım 3. Gebeliğim 2 oğlum dan sonra bir prensesimiz olacak nasipse 21. Haftadayiz kız bebek alışverişi için ayrı bir heyecanlıyım ilk olduğu için sizde durumlar nasil :)
atesvesu rumeysa_ttkrky16 selam 24+5 haftalık olduk üçüncü kızımı bekliyorum Şubat başı alışverişe baslayacam inşallah ilk bebekmis gibi heyecan var insan unutuyormus nisanın ortası gibi sezeryan doğumum olacak inşallah ♥️
1oglanannesi rumeysa_ttkrky16 24+5 25 diyelim artik ya 😁 hic bisey alamdim ilk oglumdan her sey kaldi daitmadim hic birini özenle sakladim bazi seyler alimacaklar vardi bife hastane çıkışı filan onlarida onlayn alicam sebete topladim bu ay alicam 😁 bu ay sonj gelecek ay eveli filanda oglumun kiyafetlerini cikariyim yikiyim ütü yapiyim sonra zor olacak 🥰
rumeysa_ttkrky16 Programında 16 mayıs gösteriyor ama benim günü güne tutmadığı içi Nisan ortası sonu gibi olabilir gibime geliyor 😂
aselinannesi38_ rbers canım normal doğum mu olacak senin benim şuan 23+5 Dr mart sonu Nisan başına hazır ol dedi sezeryan olucak
rbers aselinannesi38_ canim benimde bilinmiyor cunku ben serklajliyim yani dikisim var rahimde muhtemelen benimde senin gibi olur herhalde sezaryen bakalim hayirlisi
aselinannesi38_ rbers amin canım inşallah şimdi hastaneye geldim yatış verildi kanama alanı görüldü çok korkuyorum
rbers aselinannesi38_ allah yardimcin olsun canim.. cok uzuldum icini ferah tut ve bol bol dua et insallah birsey olmaz 🥹
Nfskdrnfs 24+5 ten selam hazırlıklar yavaş yavaş başladı sezeryan olacağım için büyük ihtimalle nisan ortası olcak sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza
1oglanannesi Nfskdrnfs ayni benle ims salikla gelir kizmi erkekmi bendede sezeryen 16 17 si filan aliriz dedi doktor bakariz dedi