benim ilk gebeliğim 14-17 ve 19. haftalarda sebepsiz lekelenmem olmuştu 19. haftada biraz fazla olunca hastaneye yatışım yapıldı kontrol amaçlı üç gün kaldım sonra taburcu ettiler yaklaşık bir aya kadar fitil kullandım ağır kaldırmadım cinsel ilişki yasaktı zaten ve hep soluma yatmaya özen gösterdim bebeğe kan akışı daha iyi sağlansın diye (son haftalara girdim artık pek mümkün olmuyor ne yzık ki) 30. haftada ayağım kaydı düştüm şimdi 36+4 haftalığız:) ben o ilk zamanlarda da çok üzüldüm ama hep dua ettim ve alan da veren de allah diye tevekkül edip ayetel kürsüleri dinledim/ okudum. Önce Allah’a sonra doktorlara güvendim çok şükür bu zamana geldik umarım rabbimden sağlıkla da kucağımıza alırız 🙏🏻 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, dediklerime özen gösterin ve doktorlarınızı dinleyin muhakkak🩷