Ben neden olmuyo dıye tüm tahlilleri yaptrdım hiçbir sorun yok sona geçen ay adete iki gün kala doktora gıttım test yaptrmak için acaba var mı dıye doktorda gelmişken gel ultrason bakalım dedı adet günüm gelmişti ama yumurtam büyümüş çatlamamastı biraz araştırdım yumurta geliştirme çatlatma için Hayıt önermiş herkes adetin 4. Günü başladım 15 gün içtim bıraktım