kiperin Herkese selam. 4+3teyim. Belirtim bi kasık ağrısı vardı. Onlar da 2 gündür yok. Olsa telaşlanıyorum olmasa telaşlanıyorum ama olmaması daha kötü bence. Sizlerde nasıldı? Normal mi?
selenemoon kiperin 11+4 deyim midem bulanınca kötüyüm bulanmayınca endişeleniyorum bu sanırım hep böyle devam edecek annelik hep endişe demek🤷♀️
seymayla kiperin benim bulantım kasık ağrım vardı şuan 6+4 hiç biri kalmadı Perşembe gecesi ufak pıhtı düştü koyu renk Dr devam eder rengi açık kırmızıya dönerse beklemeden gel dedi muhtemelen eski kan pihtisidir dedi çok şükür olmadı başka yarın gidicem bende belirtilerin hepsi gidip pıhtı düşünce bende çok korktum ama devam etmemesi içimi rahatlatıyor
zeyyynep 36+4’tryim bazı zamanlar sanki karnım boşmuş gibi bir his geliyordu ve biliyorum inanılmaz rahatsız edici bir his hele belirtiler de azalınca falan insan endişeleniyor ama normal bir şey bu hisler 🩷
kiperin zeyyynep sağlıkla kucağınız alın inşallah. Endişeli durum haftalar geçse de geçmiyor yani, anlaşıldı🤭🫶🏼
kiperin selenemoon Gerçekten öyle. Ağrı olunca endişe, olmasa endişe. Böyle böyle bi doğurabilseydik allahın izniyle. 🥹
zeyyynep kiperin ne yazık ki rahminize düştüğünde annelik yükleniyor ve bir sürü şey düşünüyorsunuz iyi kötü. annelik hissi tamamen kalbinin dışarıda atmasıyla aynı his:) rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim 🩷
kiperin zeyyynep Gerçekten öyle, hem zor hem çok güzel. Amin, ben de çok teşekkür ediyorum güzel dileleriniz için❤️
kiperin seymayla genel itibariyle bir gelip bir gitmesi çok normalmiş. İçinizi rahat tutun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼❤️
seymayla kiperin benim ikinci ilkinde böyle olmamıştı hiç , amin inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalim 🌹♥️
eylusssss kiperin 4+6 dayım bende göğüs hassasiyetim geçti gibi bir şey artık. Ama ara sıra kasıklarım hafif ağrıyor.çarsamba günğ benimde randevum var inşallah kese vs görünür 🥹
eylusssss kiperin belirtiler günden güne azalacak artık hele 6-7. haftadan sonra bulantı vs dışında hiçbir ağrınız olmayacak hareketleri hissedeceğiniz haftalara kadar keşke her hafta hastaneye gitsem kalp atışını duysam diyeceksiniz olsun sonu güzel olacak sağlıkla alacağız bebişlerimizi kucağımıza 🥹
eylusssss kiperin belirtiler günden güne azalacak artık hele 6-7. haftadan sonra bulantı vs dışında hiçbir ağrınız olmayacak hareketleri hissedeceğiniz haftalara kadar keşke her hafta hastaneye gitsem kalp atışını duysam diyeceksiniz olsun sonu güzel olacak sağlıkla alacağız bebişlerimizi kucağımıza 🥹
kiperin eylusssss çok teşekkür ederim, içim rahatladı sizlerin sayesinde🥹🫶🏼 hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🧿